Välkommen på länsstämma 28 april i Härnösand!

Välkommen alla till länsstämman som i år hålls på Murberget i Härnösand, i samarbete med kretsstyrelsen där.

Anmälan senast 14 april via detta formulär.

Program (cirkatider)
9.30-10.00 fika
10.00 Årsmötesförhandlingar
12.00 Utdelning av Miljöpriset till en mycket välmeriterad pristagare
12.30 Lunch, som länsförbundet bjuder på
13.30 Föredrag om ängsmark av Staffan Landström

Kretsarna i länet har röstberättigade ombud vid stämman. Ombuden utses av respektive kretsstyrelse eller av kretsens årsmöte. Antalet ombud per krets beror på antal medlemmar och är följande: Sundsvall-Ånge 5, Timrå 4, Härnösand 4, Örnsköldsvik 4, Höga Kusten – Ådalarna 4.
Samåkning eftersträvas.

Kallelse till stämman har skickats ut till alla medlemmar i Västernorrlands län. Vill du delta som ombud för din krets, kontakta då din kretsstyrelse.

Kontaktperson för länsstämman är Brita Wessinger, ordförande i länsförbundet: 073-073 49 48.

Årsmöteshandlingar

Kallelse till årsmötet