Länsstämman den 9 maj blir digital pga corona-läget!

Länsförbundet har beslutat hålla sitt årsmöte som planerat lördag den 9 maj, men mötet kommer att hållas digitalt via Zoom, mellan kl 10 och 12. Anmälan är obligatorisk, senast 30 april. Du som inte har tillgång till dator kan välja att ringa in till mötet för att ansluta.

Du som är ombud och hellre vill delta per telefon kommer också att kunna rösta som alla andra, det löser vi.

Anmälan om deltagande görs senast den 30 april genom mail till regionkansliets verksamhetsutvecklare Maria Danvind, maria.danvind@naturskyddsforeningen.se
eller på telefon 073-275 17 36. Kretsarna meddelar senast samma dag vilka som är ombud för kretsen. Veckan innan stämman kommer alla anmälda ombud att få en kort digital utbildning via Zoom för att förhandlingarna ska avlöpa smidigt.

Välkommen!

hälsar Björn Abelsson, ordförande Naturskyddsföreningen Västernorrland

Kallelse och dagordning

Verksamhetsplan 2020 – styrelsen tar gärna emot synpunkter på verksamhetsplanen, skicka dom till Kansli Mitt: maria.danvind@naturskyddsforeningen.se