Vill du låta dig inspireras – kom på kretskonferens!

Länsförbundet bjuder in dig som sitter i en kretsstyrelse eller är / vill bli aktiv medlem till kretskonferens i Gällö, Bräcke, den 15-16 februari.

Den här gången ska vi fokusera på aktiviteter – roliga, udda, nyskapande och engagerande!

På lördag deltar Eva Lindberg, verksamhetsledare för Natursnokarna på rikskansliet, och ger oss ett urval aktiviteter från hela landet – vad som funkat, engagerat många och hjälpt föreningen att synas.

På söndag finns det tid för er att dela med er av aktiviteter som ni har provat. Vi kommer också att diskutera vidare hur vi kan jobba tillsammans framöver med stöd av svaren på den kretsenkät som styrelserna besvarat.

Vi träffas återigen på ”vår centralpunkt” (!) Camp Viking eftersom vi gillar dom, deras getter och deras mat och hela stället! Deltagandet är gratis och du kan söka reseersättning i efterhand från ditt länsförbund.

Boendet är i stugor, flerbädds- eller enkelrumsstugor. Maten är vegetarisk som grund, eventuellt med lokalt kött på lördagens middag. Du fyller i kostönskemål i formuläret.

Länk till anmälningsformulär: https://forms.gle/ocNeTeUqwanGnbCq7

Läs programmet

Anmälan senast söndag 2 februari genom att ni fyller i formuläret.

Hoppas vi ses!

Hälsar Länsförbundet Västernorrland och Kansli Mitt