Avtackning vid länsstämman 2015

Avtackningsbild

Vid Naturskyddsföreningens  länsstämma i Köpmanholmen utanför Örnsköldsvik den 9 maj avtackades Jan-Olof Tedebrand och Lisbeth Jakobsson som styrelseledamöter. Till höger på bilden ordförande Susanne Rantakokko från Sollefteå.

Lisbeth har tillhört länsförbundets styrelse sedan 2007 som suppleant och sedan 2009 som ordinarie ledamot. Hon är fortfarande ordförande i kretsen Sundsvall-Ånge och har varit en stor tillgång för länsförbundet genom sitt engagemang i framförallt Handla Miljövänligt och på senare år också inom hyggesfritt skogsbruk.

Jan-Olof har suttit i länsförbundets styrelse under trettio års tid. Under 10 år som sekreterare och de sista åren som suppleant. Med sin breda naturvårdskunskap och värdefulla historiska erfarenhet om föreningen har det varit otroligt värdefullt att ha honom i styrelsen.

Vi i styrelsen kommer att sakna er och önskar er fortsatt lycka till i era naturvårdande insatser!